tisdag, maj 01, 2007

Vårfin i hatt

Denna bild har Lövly TinaFina tagit på mig!
I går på Valborgs mässoafton skulle jag på fest med Vårhatt...
Lise-lotte scrappade till den med en prima blomma när jag smet in i affären på väg till festen där för att vara med på Bazills make and take och vilka fina färger vi fick jobba med passade just min fin dress.
Dom amerikanska tjejerna från Bazill vill så gärna ta kort på the lady hii hhi Dom var speedade efter helgen och frågade efter badanka & webmosterhelene hemsida vilket Marie pärlass! och jag glatt skickade dom till swescrapbooks hemsida...
Kramar till goa Tessan och givetvis Tessans gooooa mamma,Tina you are an hot mamma, L-L den numera spartanskt levende Öbon( man kan leva utan bekvämligheter 1 dygn ;) ) kul eftermiddag med er! Puss!

2 kommentarer:

Karma sa...

Du är supersnygg!! härligt med turkos, synd att jag inte kunde komma...låter som en mysig eftermiddag. Kram

Josefin sa...

Inte dåligt att matcha både kläder, vårhatt och kort... =)) Var inne en sväng på format i måndags, men jag hann inte med Make-and-take... var synd för ditt kort var superläckert...Jag älskar turkost!!!