fredag, maj 18, 2007

Scrappiz deltävling # 1

Grattis till er som Vann och fick lottnings priser!
Jag är super glad för mina poäng! min artikel är inte publicerad ännu!

Men lovar er att den är väldigt petraso. Håller nu på med mitt bidrag till deltävling #2 också väldig min stil! Men är inte riktigt klar ännu! Känner att jag vill bevara mig och blir svårare ch svårare att hitta på grejer men i går kväll kom jag på en riktig riktig petraso grej och det får ni se nästa vecka på en blogg nära dig;) ( kanske inte min!)

ska se om jag kan krypa in i min pyssel skrubb och jobba lite men i kväll har vi 3 barn ( kusin på besök) som ska mysa och sova i hop på golvet i koja så det blir att serva med diverse saker*skoj*

2 kommentarer:

Marie - Med mina händer... sa...

Ja, vilken spännande tävling scrappiz har! Jag är också JÄTTEGLAD för mina poäng, nu blev jag sporrad att komma i gång med projektet till # 2.
Den första dagen jag var sjuk låg jag i sängen och gjorde pappersrosor som jag ska använda mig av... Kanske jag kommer vidare i helgen *hoppas*
Ska bli spännande att se ditt bidrag... Låter lovande att den är väldigt petraso! ;-)

Jag gillar ditt Elvis-kort i scrapbookin mm. Nu när jag varit sjuk så har jag läst tidningen framifrån, bakifrån och nästa alternativ blir väl upp och ner. ;-) Och ditt Elviskort får mig alltid att le! KUL!

Tack för din underbara hälsning till mig, du är en solstråle!

Josefin sa...

Tack så himla mycket.... Självklart hör jag av mig när jag kommer hem... Ha det nu riktigt bra och lycka till I scrappiz tävlingen...min röst har du alltid det vet du... =)))