måndag, maj 07, 2007

Lugna Färger


Jag gillar att utmana mig själv!
Vet inte hur ni gör men jag stoppar ofta ner handen i en av mina pappers låder och får upp en cardstock och utgår från den... Kanske det är därför jag sällan har mer än ett mönsterpapper på mina kort? ska jobba på det! Denna underbara orkide stämpel är LL:s, en gammal PXS tror jag! Jag och Rossanna blev lite kära i den när vi hade träff på Format
Det syns dåligt att blommorna är målade i olika nyanser och har 3d lack.... doddlingarna är stämplade flera gånger....
Har gjort ett par bröllops kort... inte för att jag ska på något bröllop utanför att jag gillade PP brudpar stämpel som jag lånat av karmteg. För mörkt att Fota!
Jag väntar på Magnolias klubbpaket och Scrapbooking mm tidningen..... det är någon ni känner som kommer ha ett kort med!!! ;)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Supersnyggt kort vännen!
Härliga färger och enkelt upplägg! *me like*
Jag har aldrig testat å utmana mej på detta sätt..Måste ju bara testa det! =D

Tack för tipset!
Kraaaaam

Anonym sa...

läckert kort - och orkidén är bara sååå fin!!! den skulle man vilja ha... älskar orkidéer... *kram*

Camilla sa...

Superfint kort! Jag har också utmanat mig själv på samma sätt...riktigt kul faktiskt. Kram

Josefin sa...

Vilket superläckert kort du gjort coach, gillar de jordnära färgerna. Tänkte göra dig stolt över mig, har laddad upp mitt första kort på scrappiz veckoutmaningen... =)))

Cecilia sa...

Tjusigt värre! Kul med utmaningar till sig själv!

Anonym sa...

Vilket fint kort! Passar mig som älskar orkideér.
Ha en fortsatt trevlig dag!!

Karma sa...

Supersnyggt kort, du är mångsidig du, gör mer o mer kort i alla möjliga stilar. Kul. Väntar på att få se dit bröllopskort, o på att få bläddra i tidningen... Kram Malin

Rossanna sa...

Hej, Petra!!
Som sagt....GILLAR!!!! Mångar kramar Rossanna