torsdag, maj 24, 2007

Kramp

Har inspirations kramp.... det tror ni kanske inte på utan tycker jag sprutar ur mig kort? Men de kort jag behöver göra dom är så svåra men det ska komma lite FINA Stämplar från underbara www.stampelhuset.com som passar till student kort*längtar*

Inspirationskrampen har över gått till matlagning och jag ska inom loppet av 3 veckor ha 2 stora middagar hemma och hinna med en semester tripp... har massa recept men vet inte var jag ska börja..... Puh men i kväll ska jag lära mig om pensionsparande,make up och se på fina tavlor och äta mumsig mat*kul* Behöver i morgon handla inför middag nr 1 och ta ner sommar kläder för att kolla vad barnen har dom vill shoppa kläder

6 kommentarer:

Karma sa...

Ja, här har du en till med inspirationskramp! haha. Det är mycket att göra o förbereda nu, maj och juni är ju helt otroligt fulla med födelsedagar, aktiviter, skolresor mm. Ser fram emot 9 juni! Kram på dig Malin

Cecilia sa...

Vilka supercoola kort du gjort! Krya på dig- kortet är helt out-standing!!
Cilla

Malin sa...

Helu
Hoppas du hade trevliga middagar:)!!
Du min oranga guru, kan du tipsa om ett snyggt orange Embossing pulver?!!!
Gärna lite knalligt sådär, tänkte att om det e nån som vet det så borde det väl vara du;)

Anonym sa...

Hm...det låter som du har fullt upp hörru!!!
Och du...leggingsen sprack inte!!! hihi...
kram viga-tina

Rossanna sa...

Oj, fullt ös! Kul! Ser också fram emot 9 juni!:)

Anonym sa...

Inspirationskramp är det tydligen fler som har, kan det möjligen bero på det fina vädret och allt man vill göra i trädgården. Ni PYSSELPINGLOR verkar ha väldigt trevligt det skulle vara väldigt roligt att få vara med, jag bor nu i Sundhammar (väster om Kungälv)till september ut(skall flytta dit permanent våren 09)vi skulle kunna pyssla där Hejs Anne