torsdag, maj 10, 2007

Har ni sett mitt kort!





















Brudparet hjärtat och de översta blomorna är hela första sidan av kortet som är ut skuret så att insidan kommer fram, man kan skriva text under paret ev så stansar jag ut namnet till dom som ska ha det i underkant... men detta är bara ett kort som jag har gjort för skoj skull... eller kanske jag kan bli bjuden på bröllop?




















En Kram med en hängel som legat oanvänd i en låda!




Älskar dessa grodor so pysselpinglorna fick att jobba med på en Träff av easer!
Har n sett mitt KORT i tidningen?
inte jag heller... men det är med fick jag veta av en prenumerant... kommer hänga på låset på ICA på måndag...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande... får kika på måndag då! Fina kort du visade nu! Kram maria

Anonym sa...

3st jättehärliga kort vännen!
JAg skulle vilja se ett festprogram av de där 82st! *nyfiken*
Även om jag hade gjort enkla hade jag inte haft tid. Jag är ledig på tisdag nästa gång å då ska jag, cathrinK och Theresia till Magnolia.
Sen har jag semester 19-24maj, men då kommer jag inte kunna pyssla något. därefter är jag ledig 29maj, skulle vara enda dagen som jag hinner pyssla, men skulle absolut inte hinna 12st..hur enkla de än vore! ..tyvärr =(
Trevlig helg Petra!!
kraaaam Petra

Josefin sa...

Jättefina kort som vanligt, du lyckas alltid få med det där lilla extra....Bröllopskortet hade jättehärliga färger...
Jag vet inte vart jag kommer bo i framtiden nu när skolan är slut...åker till Kina först 3½ vecka, sen ska jag jobba här över sommaren....sen behöver jag hitta ett "riktigt" jobb..=))) Så det är lite det som styr... Min sambo har dock jobb här så det får man ju med tänka på...Så vi får ta oss en liten funderare vad vi kan tänka oss...

Camilla sa...

Vilka underbara kort du skapat!

Textstämpeln på det nedersta kortet beställde jag hos Liselotte igår...onödigt ser jag nu...;-)

Kram C

Petraso sa...

Jaaaa jätte onödigt Millan har i nöd och lust också......

Anonym sa...

Jag har en liten fråga..vad betyder BOM som du skrev på min blogg?
Jag kan ju knappt några termer inom scrapbooking!! ;)

DU är för söt vännen!!
Tack för supergullig komplimang! *glad*
kraaaaaaaaam

Anonym sa...

Jätte fina kort. Kul det med grodorna.

Camilla sa...

jättefina kort du gör, du e så duktig med färger, mina blir oftast bara rosa..hi hi

camilla