torsdag, mars 15, 2007

Mera kort

Det här min tolkning av Villa Noors skiss till pysseltanternas utmaning hon hade gjort det ännu svårare för dom och pakat ner matrial till dom. Jag valde papper efter vilken färg jag hade målat denna söt magnolia Tilda jag lånat av vår Super
goa pingla Hjördis














Ville tolka denna stämpel på ett annat sätt så det blev Kuddkrig! Ännu ett tack till Hjördis underbara magnolia samling.














Hon gasade på så på kvasten att sakerna på kortet ramlar av.... Tack VillaNoor för lånet av Stämpeln från Ät en Kaka(eat an cake)




8 kommentarer:

Karma sa...

Oj vad du har pysslat! härliga Petraso kort som vanligt. Tack för lånet av stämplarna, du är såå snäll! Kram

Anonym sa...

Vilka härliga kort du gör Petra!! De är alltid så finurliga å fulla med bus!! ;)
Gillade kuddkrigs-kortet och bokstäverna som blåser av kvasten!! *hihi*

Man ser att du verkligen har arbetat med färgläggningen! Speciellt på kuddkrigs-kortet! Skitsnyggt!!

...dubbelhäftande tejp säger du?? Jah...testa går ju alltid! ;)

HA en härlig pysselhelg vännen min! *Kraaam*

Hjördis sa...

Bara att låna hur mycke du vill hjärtat :)
Vilka härliga kort du gjort...kuddkrig tycker jag var lite extra mysigt ;)
Kramizar Malin

Anonym sa...

härliga kort Petra!... nu blir man ju väldigt sugen på den nya Magnolia-stämplarna....;-))
Gillade din idé med kuddkrig....

Anonym sa...

Men Du... vad underbara kort! Älskar kuddkrigskortet!

Petraso sa...

Åh vad glad jag blir för era fina kommentarer... kul att det syns att jag jobbat med färgläggningen!

Petraso sa...

-dubbel häftande använder hjördis, karmteg, camillaB ,ASAMIA och jag och säker en massa andra kortmakare hur bra som helst.. Biltemas ska det var eller hur tjejer!

Rossanna sa...

hej, petraso! Fina kort, jag gillar rosetterna på magnolia flickan på första kortet, fi fitt! KraM