onsdag, mars 07, 2007

Det var Träff i Kväll

Alltid lika kul när pinglorna träffas... denna gån hade det ju varit mässa och fyllts på rejält med magnolia stämplar i förråden...
Vi körde en utmaning och jag fick Hjördis paket... var väldig passande till mig.. undra om dragningen av paketen var fixad? Men det blev inget döskalle kort som jag tror dom räknat utan.. ja det kommer på pinglornas blogg.

Sedan en glad nyhet pysseltanterna har skaffat sig en blogg...
Alltid bra att hålla koll på det där tjejerna för tjyyyyyyyyyyvende... de är ju Tossiga!

5 kommentarer:

♥ Pia... sa...

pysselpinglorna vad snitsigt namn ..hur fungera detta...är ni en gäng där ni bor eller?

Anonym sa...

Japp. Vist e tanterna coola??? *asg*

Karma sa...

alltid kul med träffa dessa härliga pinglor o pyssla! i går kunde jag ju inte vara med så länge men ändå! ditt kort var jättefint Petra, utan döskalle hihi!

Kram

Petraso sa...

Vi är ett gäng kompisar/grannar som pysslar på hög nivå ;)

vi har en del hangarounds som är med när vi har större träffar...som de älskade pysseltanterna.

Alla bor trångt så 6 pers runt ett köksbord kräver en vis rutin...
Du kan hitta lite info på vår aldelles egna blogg...

Anonym sa...

Det ska bli så spännande å se va ni gjorde på eran pysselträff!! ;)

Ha en underbar helg vännen!

Ps: är klar med mitt första gDT-kort!!! Men lägger in det ikväll =)

Må väl!! *kram*