söndag, februari 25, 2007

Pysslat i massor

Har gjort massor med kort i helgen... men inget som får publiceras ;) ännu...
Jo då några kort kan jag väl visa i morgon när ljuset återkommer...

Harhelt snöat in på 70 tals retro påsk kort.. kul att se att några bidrag kommit in och att några till har hoppat på utmaningen.... detta kan bli en helt ny våg av kort mode!

Apprå på Tanter så var det inte jag som kallade Norrköpings tjejerna detta! utan vill klar göra att det är dom som själva bestämmt det.... men det blev visst lite fnissigt när jag satt den Labeln på dom i min länk lista...

Min blogg behöver nog struktureras upp av Dr Millan... vill ha lite mer lablar och dela upp länk listan besöks räknare ....

Vet inte riktigt vad ni vill läsa och se i min blogg? har ni förslag.....

I morgon är jag hemma med en sjuk dotter funderar på att göra fler petaso hjärtan.... i cernit lera.... var nästan 8 månader sedan sist.... vet det tusan var jag har leran.... får kolla....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hello hello...här är Pysseltanten Kakan :)
Jag hoppas att du förstod att jag skämtar med er som kaller er Flicksnärtor :)
Men för att tala klarspråk så ÄR jag/vi ju Pysseltanter. Jag är fö tant i ett annat sammanhang också så det är min lott i livet men det bjuder jag på. Mitt 70-tals påsk kort ligger dels på Scrappiz och dels på bloggen.
Jag är också hemma med sjuka barn idag. Influensan går...hoppas jag slipper.

Camilla sa...

Vill du har hjälp med bloggen så är det bara att säga till...jag sitter redo...precis nu! ;-)

Camilla sa...

och nu har jag sett i alla fall några av dem och de var superfina! Tack för lunchen idag...lyxigt värre med soppa, nybakat olivbröd och tonfiskröra. Sa jag att jag är ledig varje måndag?! ;-)

Karma sa...

Petrasohjärtan.....kan man göra en beställning?? kram