måndag, februari 26, 2007

Glad Påsk till Tjoga släkten

Mina släktingar är inte speciellt tjocka om ni tror att jag stavat fel som vanligt ;)

Men dom ärväldigt många ... har 8 st morbröder och mostrar och så deras respektive barn barnbarn och tom barnbarnsbarn.....

Tänkte att detta kort skulle till Moster Elsa för dit kommer alla någon gång runt Påsktid....

Det tog tid att klippa ut dom men fick upp farten så det blev 3 tjog och lite till....

Text stämplarna är Inkido och Ägg stämplarna är från panduro...

17 kommentarer:

Cecilia sa...

Superhäftigt!!! Hit kommer jag gärna igen.

Camilla sa...

Älskar detta kortet! Det är snyggt här men ännu snyggare i verkligheten då 3D-effekten kommer fram bättre.

Karma sa...

hihi detta gillar jag skarpt! du är så fyndig Petra!! kram

Rossanna sa...

Göör söt kort! Jag gillar hur du har gjort med äggen. Dom är ju super söta.
kRAM >¨<

Anonym sa...

oj oj OJ vilket jobb å klippa alla dom där figurerna!! det hade jag aaaaaldrig gjort!!!! ;)

Men det blev kalasfint!!! =D

Sköt om dej så ses vi snart
*kram*

Anonym sa...

Blogg.se strular alltid tycker jag. Men nu fick jag igång det igen! =)
Titta gärna in, gjorde klart ett nytt kort igår.

*kramis*

Petraso sa...

vi har blogspot funkar bättre enligt Dr Millan

Anonym sa...

Vilket underbart kort! Man blir glad när man tittar på det! =)

Anonym sa...

Men oj vilket sött kort!! Blev blixtförälskad i äggen :-D

Hjördis sa...

Tack för kaffet å nybakade bullar idag :)
Kortet är fräckt här, men det var nåt alldeles extra att se det "live".

Kram Malin

Anonym sa...

Ja, käre värld vilket jobb! Men som vanligt, ett supercoolt kort utöver det vanliga!!!

Anonym sa...

NIiiiiiice!!! Guuud vad läckert!! Helt superduper!!!
kram Tina

Lilo sa...

Vilket underbart kort! Måste vara något av det läckraste och roligaste jag sett! =)

Anonym sa...

Hej!!

Du har blivit utmanad!! ;) Kolla in min blogg för mer info! =D

Kram Petra

Camilla sa...

Hej...du har blivit utmanad...igen!

Kika i bloggen

♥ Pia... sa...

men gud så häftigt ...detta vill jag göra..stämplar från panduro sa du...hm.. får väl skicka efter en så då....

Anonym sa...

Åhh for et herlig kort!!Kjempesøte egg.