lördag, december 30, 2006

En Produktiv kväll

Det blev en hel del kort gjorda..
Har haft en del motiv liggande distress målade och klara så jag pysslade i hop detta med matrial som låg nära i röran i pyssel skrubben.

1. Detta är ett Pysselpassion motiv, snöstjärnan magnolia och text Format. Pappert Chatterbox

2. Detta kort har Karmteg inspirerat till fast jag tog ett färdigt kuvert. Förresten tror jag att stämpeln är Karmteg också eller?
Hjärtat är från Galleri TrappGränd som säljer snygga kort....
Har klippt sönder en Bosscut die som doodling.
Alfabetet är Morgan uc och lc
3. Ett underbart Daisy d papper från Format och Bosscut typsnittet Liquird sticks är stansat i brun metallicpapper från Inkido
4. Detta kort ska nog min mamma få ge min morbror Olle som är så snäll....
Det är han som gjort min hakespett på husväggen.... Pysselt ligger i generna...
Magnolia stämpel lånad av PernillaA och Tack från Format och garnet Sodak garn glad oktober 2006.


5. Pappert så läckert köpte det på papperscraft av pappersbiten... Snöflingorna är från Format.
magnolia stämpeln har jag lånat av L-L och Se det snöar texten från Stämpelhuset



6. Ja jag har andvänt grillpinnar igen...
Vinter är BossKut Morgan och snön kommer från Tomtens Skägg.





6. Detta kort är Louise i Tobbes klass som fyllde 9 år den 28... har limmat en kedja runt halsen.
Motivet är pysselpassion och lånat av Hjördis.





9 kommentarer:

Anonym sa...

Oj så produktiv du har varit! Läckra kort allesammans, min favorit blev kälkkortet med stavarna... Typisk Petraso-kreativitet!!! Gott nytt år!

VillaNoor sa...

Jisses vilken kväll!! Jag är stum av beundran!

Camilla sa...

Oj vad produktiv du varit! Och så mycket fint!

Kristina sa...

wow!så många läckra kort!!!
Gott slut och gott nytt!
Kram

Karma sa...

Otroligt du är produktiv du Petra! och din fantasi är som jag sagt många gånger tidigare helt otrolig

Leni sa...

Pretty cards!

Anonym sa...

Åh, "Vinter"-kortet gillar jag. Snyggt och annorlunda med hålet man ser figuren genom.

Anonym sa...

Vilka fina kort du skapar!
Men hallåå...du är lite dålig på att uppdatera eller jobbar du bara?!..hihi
kram Tina

Anonym sa...

Nämen, guuud va knepigt!!?!?!??? När jag går in på din blogg, så får jag inte fram det senaste du har lagt in, utan "startsidan" är alltid den 30 december!?!?!? Fasen vad knepigt! Ha, då skall ju jag enbart hålla truten om att du INTE uppdaterar, för det gör du ju!...sorry..oops..*ler*
Kram Tina