söndag, november 12, 2006

KUNGÄLVS Scrapträff


Jäpp nu har den varit.... vi basunerade inte ut den utan det var gänget jag känner i Kungälvs området som blev bjudna och den sedan många år utflyttade VillaNOOR o hennes kompis Yngla som bilade ner från Norrköping för att pyssla med den beryktade Kungälvs ligan( 10 pers).
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅh va skoj det var !!
Vi hade fått en tävling i från Easer så vi gjorde snögubbe kort och vinnare blev Karmteg kolla hennes bloog i minlänklista Malins bloog) som fick en stämpel brads och band..... alla bilder finns på www.easers.se
Nu ska jag producera lite julkort..... i mellan host attackerna.....

4 kommentarer:

Camilla sa...

Detta kortet är så kul! Du är grym!

Karma sa...

Javisst var det kul! jag längtar redan till nästa gång. Håller på att ladda upp lite bilder nu.
Ditt kylskåp e så fyndigt!

Annika kort & gott sa...

Jag som älskar snögubbar. Det var ju bara ett för härligt kort!

Kul med pysselträffar, själv ska jag se om jag kan få till det årliga julkortsmakeriet härhemma. Måste få ordning i pysselrummet bara så att jag hittar alla grejer igen...

kram Annika

Sofia sa...

Vilket underbart kort du gjort