tisdag, oktober 24, 2006

Tisdag och jag röjer för plats


Detta är ett Julkort som jag kände mig rätt nöjd över... Detta bor nu hos Stämpelhuset som jag är Dt-Medlem hos.
Jag vill ha en egen scrapp plats.... och då måste det röjas.. har en stor säck med kläder till Röda Korset, saker till skolan och ett gäng grejer gick till bekanta som ska ha sitt första barn... problemet är att jag måste få bort mer än dubbelt till....
fick en tjuvkick på dom nya hänglarna på swescrapbooks blogg i dag.... oj vad jag längtar...

2 kommentarer:

Camilla sa...

Det här kortet är verkligen fint! Gillar det mycket. Det var samma när jag skulle fixa min pysselhörna...jisses vad mycket merjobb det blev...! Men bra blev det! Lycka till!

Karma sa...

Jättefint Petra! det ser riktigt vintrigt och härligt ut. Jag skulle oxå fixa mig en lite hörna, tror att jag kommer att sitta mer då som det är nu så känns det så bökigt att ta fram alla grejer. Jag får väl oxå börja röja så småningom!